tisdag 18 januari 2011

BRÖLLOPSKORT MED UGGLOR FRÅN THE GREETING FARM

Uttrycket i rubriken kan tolkas på flera sätt... Ugglor - ja, de är mig kära... Men de kan givetvis också vara kära i varandra...

Som en liten aptitretare, kommer Inkido-Lisas fina kärlekskort som hon gjort med de söta ugglorna som finns som stämplar hos Inkido. Gå nu och titta på det - för det är verkligen jättefint!!!!

När jag ser det fina kortet ovan, blir jag faktiskt påmind om att även jag gjort ett kärlekskort med ugglor. Och det är inte vilken uggla som helst jag talar om... Det är ugglan från the Greeting Farm, som jag tycker är så bedårande. Den ingår i ett set med andra djur, och du hittar den hos oss på Scrap & Hobby. Setet heter Forest Friends.(bilden är visserligen från den gamla tiden, men stämplarna består :-)...).

Och så slutligen till mitt uggle-kärlekskort. Jag gjorde kortet (ett bröllops-tri shutter card-kort) någon gång i augusti-september år 2009.

5 kommentarer:

  1. jättefint kort! Supersöta stämplar... Sluta visa sånt, det blir så dyyyrt! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack, sötis...

    SvaraRadera
  3. Såååå söta!!! Nån gång bara måste jag köpa det setet, alltså! Problemet är bara att komma ihåg det när jag har pengar. ;-)

    SvaraRadera
  4. I LOVE this little owl (he is on my wishlist along with his furry little friends) he is sooo cute!!! The card turned out great. I have yet to try one of these tri-shutter cards, but as usual you know where I will be going to get a tutorial on how to do it....to the best site I know of course...heheh :-) P.S. how is the diet going?

    SvaraRadera
  5. Så sött!!!
    Nu har jag kikat på detta set för länge! Dax för shopping! (ja, så fort jag får då *lol*)

    SvaraRadera