måndag 31 januari 2011

Preview - TGF - Cheeky Howdy

Idag finns det två möjligheter för dig att vinna denna supersöta stämpel som kallas för Cheeky Howdy. Börja med att gå till The Greeting Farms huvudblogg, och besök sedan även Club Anya-bloggen.

  1. Lämna en kommentar hos alla farmar-inspiratörer och gå tillbaka till TGF-bloggen.
  2. Lämna en kommentar hos alla Club Anya & Friends-inspiratörer och deras huvudblogg.

Du har fram till klockan 07:00 - svensk tid - att fixa och dona med detta.

Det finns gott om inspirerande alster i båda bloggarna hos The Greeting Farm, så glöm inte att kolla in dem också :-).

...

Här är min tolkning av den supersöta Cheeky Howdy... som i det här fallet bara äääääälskar att fiska :-). Här har jag sprayat en bit wellpapp med någon mörk och vit spray. Därtill har jag gått loss med fisketema.
Jag har gjort ett väldigt enkelt kort, genom att bara ta en bit wellpapp och dekorationer. Och  kolla så söt hon är, den där Cheeky Cherry-flickan, med sina körsbär i håret!!!


Jag vet inte om det är tydligt nog, men det står "I love fishing" på den avlånga dekorationsknappen. Lite fyndigt är det allt, med fiskarna för bokstaven "i" :-).
Jag har använt en bit rött nät från en clementinpåse och "nitat" fast det med skruvbrads.



En hungrig fågel MÅSte ju bara med :-).



Jag tror banne mig att min morbror Matti, min mammas tvillingbror, som är född i fiskarnas tecken skall få det här kortet. Jag menar, jag har ju redan med två fiskar - som skulle kunna symbolisera det astrologiska tecknet fiskarna :-). Han älskar ju både att fiske och att äta fisk, fisk som han är :-).

16 kommentarer:

  1. I LOVE the net with the fishing theme of this Cheeky card! Adorable!!!

    SvaraRadera
  2. Wow! I love your theme! The net is just awesome as are the other embellishments.

    Jag tycker också att hon är supersöta.

    SvaraRadera
  3. Hi Sari, you always make the most unique cards and think to add things that I would never think of. Love it, Love it, Love it....as usual another outstanding card. You did tell me this release was good and so far I could not agree more. I just love her..she is now my new favourite. :-)

    SvaraRadera
  4. Your card is incredible and so creative!

    SvaraRadera
  5. This is such a fun card! Love the little scene! Great netting!
    xx

    SvaraRadera
  6. what a creative card!!! look at the little fish!!!

    SvaraRadera
  7. Sari this is adorable! I love the beautiful design of your card, the fishing them is brilliant as she is so versatile! Wonderful layering!

    SvaraRadera
  8. Very cute! I really like that netting behind your image!

    SvaraRadera
  9. Wow! She is so cute with that cherry in her hair! I love your take on this image, so original! Thanks for sharing! You do great work! :)

    SvaraRadera
  10. Vilken snygging hon är Cheeky Howdy.Superläckert kort!

    SvaraRadera
  11. This is just so cute with her little fishing net and her catch of the day. How fun it that? Great coloring. I love how you have given her hair such definition. Hugs, Lisa G

    SvaraRadera
  12. Wonderful card! Love the textured netting! Really great use of the image here and the theme! :D

    SvaraRadera
  13. Beautiful card! I love the fishing theme.

    Jennifer

    SvaraRadera
  14. Beautiful card and very creative, love that theme.

    SvaraRadera
  15. Wow your coloring is soo Gorgeous. and I love how you did your back ground to bring the whole card together.. Great JOb

    SvaraRadera