onsdag 5 januari 2011

Reprintugglan säger Ho hoo

Att jag älskar ugglor, lär väl inte vara någon nyhet längre. Här har jag använt mig av en annan slags mullig uggla...
Pratbubblan är en handstans som jag gärna använder, och texten kommer från Tim Holtz biljett-stämpelset vid namn Odds and Ends.



Och visst är den rolig!

Jag blev störtförtjust i den här tecknade ugglan från Reprint. Den finns i ett set med flera stämplar hos Scrap & Hobby.



Jag har färglagt allt med distressfärger.

Öva, öva, öva...

3 kommentarer:

  1. Bådårande söt uggla ;) härligt kort!
    Ha en skön extra helg!
    Kramen, Britt-Inger

    SvaraRadera
  2. Super fint!! Riktigt bra färgläggning!! Ser helt klart proffsigt ut!

    SvaraRadera
  3. Blev också störtkär i det där setet första gången jag såg det. Har redan ett jag klappar fint på :) Tack för inspirationen till kort

    SvaraRadera