lördag 5 februari 2011

Tjohoo!!!!

Jag har varit ute och gått!!!!

Jag vaknade av mig själv kl tjugo i sex (Det är väl den tiden sambons klocka ringer). Jag bälgade i mig 4-5 dl vatten och fick igång magen. Och sen bar det av på min lilla runda. Men vad jag saknar Frankfurts barmarker. Det är fortfarande isigt här på höjderna i Kortedala. Isen varvas med stora, och då menar jag STORA vattenpölar och hundbajs. Så det blir till att parera både det ena och det andra :-(.

Men jag gick min runda.
Fastän det regnade.
Och blåste!

Fy bubblan, vad jag är stolt över mig själv :-)!

Nu gäller det att komma på någon frukost att äta.

6 kommentarer:

  1. Då låg jag och sov ;)
    Du är sååå duktig

    SvaraRadera
  2. Gillar inte att använda ordet duktig, men i dag hittar jag inget annat ord. Fy tusan vad du är duktig!
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är!
    Jag har också varit ute med stavar.
    Kram Marina

    SvaraRadera