onsdag 17 augusti 2011

HALLOWEENGÅVOR

Snacka om att det finns generösa människor i USA. Verkligen generösa! 
Bonnie (collbn) är en youtubeföljare och hon skrev till mig och sade att hon ville skicka något till mig. Något litet. Nu var det ju som så att hon inte höll det litet, utan skickade mig två stycken stora lådor - fulla med halloweensaker, men även lite annat smått och gott! 

Helt underbart!
Jag lägger upp filmerna från mitt öppnade av dem, för det tog mig faktiskt tre filmer att göra det :-).

Så, tack än en gång, BONNIE!

...

I'm just amazed about the generosity of the people in America. And I'm talking about real generosity!
Bonnie (collbn) is a youtube subscriber and she wrote to me, telling me that she wanted to send me something. Something small. Well. The things she sent me were certainly not small. Not at all! I got two big boxes with wonderful goodies with both a Halloween theme and other - just wonderfully beautiful things. 
Just lovely!
I'm posting the films from the opening session. It actually took me three films to do it :-).



video nummer 2


video nummer 3

7 kommentarer:

  1. Ja där har vi mkt att lära. Min egen erfarenhet är dessutom att desto mer man ger får man... ;)
    Grattis till de fina gåvorna!

    SvaraRadera
  2. Oh herreguuuuud!! Vad med prylar! Jätteroligt och vilken fantastisk människa Bonnie måste vara!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fantastisk present, den passar dig hur bra som helst! Om detta var en något litet, så undrar jag vad det är när hon säger något stort. Jag är inte särskilt svag för Halloween, men det var mycket fräcka grejer och alla ugglorna var underbara.

    Ska bli kul att få se vad du gör för kul med alla sakerna!
    kram Annika

    SvaraRadera
  4. What an awesome box of goodies! The skelly doll is just too cute! When you find out who makes those latches would you please post it? I have been looking for something like that also and have not seen them as of yet.

    Thanx for sharing. Can't wait to see what you create with all those goodies.

    KimMJ
    bast830@comcast.net

    SvaraRadera
  5. Första gången jag är inne på din blogg och ser denna film då du öppnar paket från Usa så blir man helt överväldigad, man fattar inte hur mycket fint det finns och troligtvis kostar det inte en förmögenhet heller.

    Vill säga oxå att jag gillar din engelska när du pratar, har du bott i England?

    Hälsningar
    Karin

    SvaraRadera
  6. anonym... vad kul att du hittade hit!!!! well... kanske är priserna lägre i usa.. men mängden grejor förbluffar mig... att bara skicka dem hit så där...
    och nej, jag har inte bott i england... men jag drömmer väl om det fortfarande :-)... jag har väl övat mest för mig själv :-)... kul att du gillar det!

    SvaraRadera
  7. WOW! Det kan man kalla "liten" gåva! Hade nästan lika roligt som du när jag tittade på filmerna :-) Kom på mig själv att böja mig närmare skärmen och försöka tjuvkika ner i lådorna när du visade något, men det gick inte så bra (förstås). Ja, du är fantastisk, det bara är så! Ser fram emot allt läckert du kommer att skapa av detta... (ska beställa Tattered Time-pappren också - älskar dem!)

    SvaraRadera