onsdag 3 augusti 2011

Resväskealbum del 4 - Frankrike

Bon Voyage... 



Nu är det dags att åka till Frankrike och Paris! Men först några stärkande ord från Tim Holtz (stämpelsetet Stuff to say):

every 
possibility
begins with
the courage
to imagine


Jag har lekt med olika stämplar för att skapa en fin bakgrund samt piffat upp saker och ting med både stjärnor och fjärilar samt pekande händer :-).





På högersidan har jag använt mig av stämplar med fransk anknytning. Eiffeltornet är ju givet, likaså ett gammalt brev (Timpans Shabby French) och en etikett från ett mini stämpelset vid namn "Trip to Paris". 


Här ser du hur det ser ut när jag embossat med genomskinligt embossingpulver. 


Och äntligen vågade jag sätta på en nyckeldekoration (word keys) från Tim Holtz. 


Och även här ser du att jag använt mig av embossingpulver på kugghjulsstämpeln :-). Eftersom det är en clear stamp - så är det ju lätt att måtta på den en andra gång :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar