söndag 23 september 2012

EN LITEN AFFIRMATIONSJOURNAL - DEL 10

Smile - it is the key that fits the lock of everybody's heart.
Le, det är nyckeln som passar i låset till var och ens hjärta.

Äntligen en färgglad layout... Det är gott om stuns i denna layout... Jag började med de härliga färgerna orange, blå, grön, gul... Och sen tog jag en stor fjärils-stencil och sprayade med vatten över den, för att få en blekningseffekt. Det är det du ser lite svagt i mitten. Jag har även stämplat med mindre fjärilar lite här och där på sidan.


Den fina stad-stämpeln hänger med även här... Och fräcka siffror (clear stamp från KaiserCraft).



Fjärils-tissue tape (Tim Holtz).




1 kommentar:

  1. Älskar texten! Den kommer jag nog använda mig av i framtiden. Förövrigt är du sjukt duktig!

    SvaraRadera