tisdag 18 september 2012

EN LITEN AFFIRMATIONSJOURNAL - DEL 5

Live the life you've imagined.
Lev det liv som du föreställt dig. Det vill säga, håll dig till målet... Det är ju bara du (jag) som håller kartan...


Jag har sprayat bakgrunden i en gul ton och fortsatt sedan med att spraya med brunt över en bokstavsmall. För att torka av restfärgen från en tegelstens-stencil, har jag torkat av den på den här sidan, innan jag började spraya.
Jag hittade kattstämpeln bland mina halloweenstämplar... Spindeln är också från ett sådant stämpelset.
Jag har också använt mig av Dylusions löv-stencil när jag sprayat med grön färg i två nyanser.


Jag har stämplat den varmgula cirklen med en cirkelstämpel. Några bitar washi tape håller ihop boken, samtidigt som filmstripbiten ger monstret något att springa på. Kan det vara ett löpband :-)?

Längst ned i högerhörnet finns en indikation om gröna kugghjul... Och tittar man riktigt noga, så ser man även några gravstenar som är ditstämplade med svart Archival ink-färg.
Uttrycket kommer från ett av Timpans många stämpelset - i det här fallet heter den mini muse.


Här är en uppdatering av vad som tillkommit sen sist...


Den här tjejen kommer från Stampotique... Jag blev blev helt plötsligt störtkär i de här figurerna... Kunde inte få nog av dem...


1 kommentar: