tisdag 16 april 2013

TIM HOLS NYA STANSMALLAR FRÅN CHA 2013

Det fanns många stansmallar och stämpelset att bli förtjust i årets CHA-monter hos Tim Holtz. Alltför många ( = för dyrt)!

Sakta men säkert har jag börjat köpa på mig godingarna, och nu är det dags att visa upp några till :-).

Pocket watch (fickur - finns både liten och stor) (googlade på pocket watch tim holtz, och fann allt detta!!!)

Block talk (lång, tjock stansmall (funkar med stansmaskiner som tar tjocka stansmallar)

En annan rolig produkt för i år - även om den säkert är tusen år gammal i pysselvärlden - är dragspelspapperet - honeycomb paper.
Jag var ju bara tvungen att testa det när Annelie på Scrapbruket visade mig att även fanns tvåfärgad sådan :-). Hur fräckt är inte det då - att göra som luftballonger m m :-)?


Bivaxpapperena finns i en massa sköna färger. Mejla Scrapbruket om du är intresserad... För just nu ser jag dem inte i webbshopen

Jag var på ett ruff-tufft humör när jag stansade ut sakerna i all hast ur kartong (d v s jag brydde mig int hur det skulle bli - bara jag hann göra något att visa upp till scrapeventet i Stockholm, på söndagsmorgonen :-)....).
Jag färgade in bokstäverna med blå distress paint (en av Timpans nya produkter för i år :-)...).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar