onsdag 29 maj 2013

EN HÄRLIG HELG I FOTON

Förra helgen var jag på en liten pysselträff med liksinnade. Och sen på söndagen bar det av i 190 för att hinna hem, slå in present, duscha, byta om och ta sig till en annan fest.

Här är några bilder från helgen... 

Jag såg de här rostiga och flerfärgade tunnorna redan förra året, och hoppades på att de skulle vara kvar, så att jag kunde ta bilder med min kamera istället för mobilen. 


Att fota i svartvitt är givetvis ett måste :-). 

  

Badkar som någon sprayat på...



Och så liljekonvalj 


Även i svartvitt...


Zoom på blomman i sig... resten blir suddigt... Najs!



Avsågade trädbitar...

 


En mors dag-bukett med liljekonvaljer...



En härligt orange gerbera. En mindre sort än den vanliga. Jag trodde inte att kameran skulle kunna återge dem så fint som den gjorde, då allt såg neonorange ut i displayen... Men se så fint det det blev i närbild... 

Alla bilder är oredigerade!




Jag gillar effekten av silverpärlorna i bakgrunden. 


Och kolla en sån sköning! En minibil. Med fräna ögonfransar :-).



En sån underbar färg bilen har!

 


Kolla in dem!




Och lite fler blombilder...


Och kallskuret-buffé! Ica Maxi kan sina saker!






Och här kommer ju piece de resistance!
En tårta som ser ut som en mini-bil!


Givetvis med ögonfransar :-).



Schackrutigt golv!



Och fler gerberabilder...









Och mini-muffins...





Bilägarinnan fick en flerfoto-tavla i present...
Observera att bilderna är hämtade från facebook... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar