måndag 13 maj 2013

SMASH FÖR VECKA 20 - IFK GÖTEBORG - HALMSTAD BK

Jag var på min första fotbollsmatch i lördags. Jag fick äran att se IFK Göteborg vinna mot Halmstad BK med 1-0.



Jag fick användning för min kamera, Panasonic Lumix DMC TZ40. Jag blev riktigt förvånad över sicka bra bilder den tog - även på långt håll :-).


Jag blev överväldigad av hejarklackens energi... Jösses, så de höll igång :-).


Kommandobryggan...


Domarn...


Någon spelare...


Gult kort? Rött kort?


Risk att Halmstad kvitterar...


Trumslagarpojkarna levererade :-).


Jag gjorde en enkel layout, på kraft-papper.
Jag skrev ut en blåvit "halsduk" med hjälp av datorn :-). Även texterna om Blåvitt är framtagna med skrivaren.


Kamraterna - Blåvitt - de mesta mästarna, med 18 titlar!


Jag har använt en s k datumstämpel från smash-serien.


Målvakten skötte sig fint...
IFK hade matchen i sin hand, nästan hela matchen igenom... De hade ett par riktigt fina chanser, men missade... Huvudsaken är ju att det räckte med ett mål för att vinna .-).


Här är en uppdatering av layouten... O i och med att jag nu fått med ytterligare en stämpel, kan jag ju följa ordningen i smash-utmaningen :-).

Stämpeln är något Kenny K ritat... Soccer heter den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar