måndag 22 juli 2013

SEMESTERBILDER 2013 HÅVERUD OCH SVÄNGSTA

Första semesterveckan började i Håverud, med papperspyssel på Orustscrappen och sen lite allmänt pyssel i Håverud. Vi tog oss också med båt till ett sommarhus och fick njuta av grillat kött :-).
Jag kände mig väl lika vig som ett kassaskåp när jag skulle i och ur båten... Men jag kände mig trygg i säkerhetsvästen, samtidigt som jag verkligen njöt av det ljumma vädret :-).



En egen liten oas...




På väg hem, såg vi fåglar...





Kolla in skärpan på denna bild... Jag minns att jag själv sa WOW, när jag såg den i kameran... Den riktigt poppar upp genom fotot :-).


En liten trädgårds-ekorre...


Och så några kattungar... Lite fega...



Och en vacker ros som avslutar fotosessionen för denna dag :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar