torsdag 19 december 2013

ETT JULKORT MED SIZZIX SNÖGUBBE

Jag tänkte först att vad ska jag med dessa stämpel-stansset till? Är de verkligen så där kul som många verkar göra sken av.
Och ja, det är de :-).
Jag har färglagt med distress markers-pennor...


Jag har färgat in papperet med weathered wood-dyna och handtag... lite lätt så där, för att inte ha ett helvitt kort... och för att låta snögubben träda fram lite mer :-).

Sen har jag stämplat och stansat ut figuren många gånger, för att kunna få den där 3D-effekten.


Visst är han söt, den där snögubben :-)?


Nu skall jag på jakt efter den där med granarna och renen också! Så himla tycker jag att de är :-). Direkt när jag såg den med granarna, tänkte jag att det kunde vara kul att göra en öppning med granarna på framsidan av kortet och stämpla granarna på insidan :-).


1 kommentar:

  1. Underbart julkort och vilken läcker stämpel! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera