måndag 5 maj 2014

COWBOYSTÖVEL-KORT

Det här var en utmaning jag hade lite svårt för... Jag visste helt enkelt inte hur jag skulle kunna göra något med den... Men så fick jag syn på någras finfina alster... Och så bestämde jag mig...
Och på en halvtimma "slarvade" jag ihop den här, med utstansade figurer...

Vi fick en mall att följa på träffen och sen var det helt och hållet upp till var och ens fantasi :-).
Jag hittade ett papper i ett pappersblock jag precis köpt.. Det ser ut som trädplankor...

Jag tog också vara på följande utstansade figurer:
kugghjul - spellbinders - cogs
nyckel - tim holtz - lock and key set
fickur och vingmutter - tim holtz - mini clock key and pocket watch
swirl - tim holtz - mini flourish
honeycomb - cheery lynn

Jag har också använt en stämpel från Vilda Stamps v752.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar