onsdag 4 februari 2015

HEMMAGJORD FÖRVARING FÖR STÄMPELDYNOR OCH INFÄRGNINGSVERKTYG

Jag har låtit mig inspireras av Gurkiss finfina förvaring för både stämpeldynor, stansmallar m m... Jag har börjat med prototyper för att se om det här är något för mig...

Länk till Gurkiss fina förvaring hittar du längre ned i texten... 

Här är mitt s k hemmabygge till distressdyneförvaring. Och när jag ändå höll på, gjorde jag ett ställ till de runda små infärgningsverktygen (blending tools). Jag har använt mig av ett 300-grams akvarellpapper som jag köpt hos CC Hobby. 

Lite nedanför ser du också dessa ställ i en film jag lagt upp på youtube. 










Här är mina fem ställ samt hållaren för de små infärgningsverktygen...



Här är länken till Gurkiss fantastiska stämpeldyneförvaring... Hon har använt chipboard för att få stadga..


2 kommentarer:

  1. Har du gjort smålådorna i CS.....blev väldigt förtjust i detta, har tittat på Gurkiss men det verka "hårdare" att skära i,
    // Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har länkat till produkterna... Jag har använt mig av ett 300-grams akvarellpapper som jag köpt hos CC Hobby :)

      Radera