torsdag 27 augusti 2015

LAYOUT MED KOLLAGESTÄMPLAD RAM RUNT AGATHA CHRISTIE-FOTO

När jag såg de här underbara stämplarna från Sheena Douglass (Crafter's Companion), ville jag använda dem på en gång :). 








Jag menar, en gammal skrivmaskin, ett förstoringsglas, ett frågetecken och en hög med böcker... Det kunde ju bara leda till något med detektiver :).

När jag tänker tillbaka på min barndom och det faktum att jag som tonåring ville samla ihop alla Agatha Christies böcker (typ 80 st), var det något som höll mig sysselsatt i några år. Jag kom aldrig till slutet - d v s att få en fullständig kollektion, men jag minns ändå tiden med glädje :).

Här är en film om alstret.




Här är en film om några andra stämplar som jag fick hem tillsammans med ovanstående stämplar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar