söndag 20 september 2015

EFTER KURSEN OCH MED NYA VAROR :)...

Well... Så här kan det se ut hos mig efter en scrapträff eller kurs... Sakerna skall snabbt upp ur sina påsar - bort från golvytan... Och så hamnar allt på bordet, då jag "måste" vila lite efter en intrycks-fylld dag :). 

Jag visar upp lite nya saker jag köpt från Scrapbruket och PysselSkafferiet... 
Jag leker mig fram med färgläggning m m... Jag har nämligen skaffat mig nya pennor, och innan jag lär mig hantera dem (prima palette) - så kommer det nog att ta sin tid...

Jag börjar - mer och mer - gilla att färglägga med akvarell-teknik, helt enkelt för att det går att jobba in mer färg allt eftersom man bygger på lagren... :). Det är också lätt att "sudda bort" färg med lite vatten och papper. Det är inte lika lätt med alkoholbaserade pennor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar