onsdag 6 april 2016

DYLUSIONS COLORING SHEETS OCH PINCHOS APP-RESTAURANG

Igår var jag och min kompis C hos Pysselskafferiet och hälsade på PysselStina :). Vi avslutade kvällen med gemensam middag på Pinchos i Borås, en spanskinspirerad restaurang med små, små rätter :).
Allt är rött. Även kaklet på toaletten :). En härlig upplevelse, med allt det mörka och murriga, som ju sig bör, i en kvälls-restaurang :).



En annan hängiven pysslerska, E, följde också med, så vi hade det riktigt roligt.
Pinchos i sig, är en kul upplevelse, i o m att "allt" skedde via en app i mobilen. Jag menar, nuförtiden är det ju ett väldigt prat om att man skall vara skärmfri... På Pinchos är det tvärtom. Där skall skärmen användas :).

Jag köpte några torrembossingfoldrar och stämplar samt en s k precision plate från Sizzix, som skall hjälpa en att stansa ut de intrikata stansmallarna med lätthet. Jag köpte även färgläggningsark från Dylusions.
Tanken är, att jag skall börja jobba i min art journal - som jag tänker göra i en begagnad bok - som jag river ut x antal sidor ur, för att få plats med lite textur och struktur...
Man ska tydligen kunna färglägga på valfritt sätt, antingen med tusch, andra färgläggningspennor eller t ex akvarellfärger.

Det ska bli skoj att testa på Dyan Reaverleys härligt knasiga bildkollage :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar