torsdag 24 november 2016

SCRAPPA NYTT MED GAMLA SAKER

Mitt i rensningen av diverse scrapsaker såg jag en utstansad cirkel, en stjärna som inte ville bli utstansad ur chipboard, några pappersremsor och några silver-mossgummiremsor. Jag tänkte först slängt dem, men kom sedan på att jag ju kunde göra något av det gamla :).
Även det orange papperet låg i en sån där "snabbstäd-låda" :). Jag bigade det i mitten för att skapa en kortbas av det :).
  • Cirkeln är framstansad med en stor cirkelstansmall från Spellbinders (Grand Stately circles). 

  • Stjärnorna har jag försökt att stansa fram med stansmallar från Cheery Lynn Designs - Pierced stars



Jag kompletterade alstret med ett utstansat god jul (ur grönfärgad kork - Panduro) (Gummiapan), helt enkelt för att jag ville förstärka det gröna i kortet :). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar