lördag 6 januari 2018

POLAROIDFOTO + KOLLAGESTÄMPLING = DRÖMMAR

Här är en grönsvart layout med mini-polaroidfoto och kollagestämpling.
Jag tog fasta på den gröna kofta jag hade på mig, för att stämpla en del av motiven i grönt. Jag har nyttjat stämpeldynor från Archival ink.

Jag har använt en massa stämplar på denna layout, och nedanför finner du tips på liknande stämplar hos Scrapbruket.


FJÄRILAR - flight of butterflies, butterflies, celebrate spring 172, tell your story, flutter,
PRICKAR - cloud of dots, deco background 3, giftwrapping tags & threads,
PILAR - sharp arrowssky's the limit,
STJÄRNOR - step out in style, star group miniaturedeco background 3,
TEXT(er) - sweet moment, doodle hearts, travel log,
KLOCKA - scents of nature,
KAMERA - cameras, sky's the limit,
CIRKELSTÖK - mixed media 218, mixed media 4,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar