fredag 1 juni 2018

TIPS PÅ NYA STÄMPLAR M M

Nu är jag tillbaka i pysslets värld.
Jag har till och med registrerat företag hos Bolagsverket. Onödigt och dumt, visade det sig. Det hade räckt att göra det till Skatteverket. Men nåja. Nu är det gjort...
Jag väntar bara på att ansökan om FA-skatt ska gå igenom. Det kan dröja upp till sex veckor.

Och jag har köpt lite nya stämplar för att kicka igång min skaparlust och kommande kursverksamhet.
För just det. Företaget kommer att heta Sari's stamping studio, och jag kommer att hålla i kurser runt om i landet, vid sidan av mitt heltidsjobb :).
Det kommer att vara mycket fokus på just stämplande, i o m att det är det jag gillar att göra :).

Här är några filmer för er som vill se tips på härliga stämplar...
Dessa saker hittade jag hos Scrapbruket och Engströms Artstudio AB.


Dessa hittade jag hos Pysseltagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar