måndag 16 juli 2018

ART JOURNAL-SIDA MED STÄMPLAR FRÅN DARKROOM DOOR

Art journaling är kul. Och det är även kul att testa lite andra stämplar. Jag var hos min pysselkompis K och fick låna roliga stämplar från Darkroom Door, som är ett australiensiskt företag.


Jag gick loss med olika stämplar och färgglada stämpeldynor från Memento i bakgrunden. Jag stämplade också upp x antal stämplar på vitt papper (med Versafine ink), för att kunna klippa ut och klistra på varandra, för att skapa ett kollage. 
Jag har limmat fast allt, i ett tunt lager, utan 3D-kuddar, som ju brukar vara ett kännetecken på att jag har gjort något :).

Jag har även lackat glasburken med Glossy accents. Det är tyvärr svårt att få med den effekten på bild.

Jag har annvänt mig av följande stämpelset från Darkroom door:
Artist brushes och Artist palette
 

bold arrows och cog collection

 

paint tubes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar