söndag 1 juli 2018

ETT BLÅTT SPECIALVIKT KORT - MARIANNE DESIGN, CREALIES OCH SIZZIX

Här är ett kort med produkter från både Marianne Design, CreaLies och Sizzix.



Fjärilsbården är utstansad med bårdstansmall från Tim Holtz/Sizzix (butterflight).
Även guldramen har jag stansat ut med en stansmall från Sizzix (square with ornate edges). Jag har stansat ut den ur både vitt papper och guldglitterpapper. 




Jag har stansat ut bokstäverna i ordet kram, med underbara bokstavsstansmallar (alphabet xxl) från Marianne Design. Jag har stämplat bokstäverna med en underbar bivaxnätstämpel från CreaLies (honeycomb).

 


Jag har även torrembossat ett papper med en bokstavsstansmall från Marianne Design (abc).



Jag har därefter färgat in det vita papperet med flera blå stämpeldynor, penslar och infärgningsverktyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar