fredag 3 augusti 2018

SPECIALVIKT KORT MED GUMMIAPANS STANSMALLAR

Här är ett relativt rent och enkelt - men också lite barnsligt och roligt kort, där jag har använt mig av många fina stansmallar (dies) från Gummiapan.

(Fr o m juli, 2018, säljer jag några av Gummiapans varor på min facebooksida Sari's stamping studio). Välkommen att slå följe, om du vill få tag i fräcka stämplar och stansmallar :). 


Jag har stansat ut toppen med en bårdstansmall: scalloped oval stitched banner.


Som bas till framsidan, har jag stansat ut en av Scalloped squares-formerna.


Och som huvudmotiv, har jag stansat ut tre figurer ur ljusblått, gult och orange mossgummi (dekorgummi, skumgummi).

  • doodled square
  • sol
  • grattis


Jag bara älskar effekten av utstansade motiv av mossgummi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar