tisdag 25 september 2018

HALLOWEEN POP-UP-KORT-LÅDA

Här är ett lite annorlunda alster. En pop-up-ask med halloweentema, som kan plattas till och skickas iväg i ett stort kuvert :). Du hittar de flesta av produkterna i min webbshop, Sari's stamping studio.
Längst ned i detta inlägg, finner du även en video, där jag berättar mer om några andra halloweenalster samt vilka varor som har använts :). 


Jag har använt mig av många olika stämplar, stansmallar och schabloner från Tim Holtz.


Lådan har ett härligt djup och det går att lägga till och leka med stämplade motiv i det oändliga :).


Ordet wicked och den gröna figuren - Frankensteins monster, har jag stansat ut ur mossgummi.
Det finns tre fina halloweenord i stansmallssetet Vintage Spirits.
Monstret har jag sedan krympt ned med en embossingfön. Du finner monstret, tillsammans med ett skelett och dracula, i stansmallssetet Ghoulish.

Du ser också några huvuden här - zombies och Frankensteins monster. De kommer från olika stämpelset:
Zombies
Monstrous 


Jag har använt olika schabloner och stämplar för att dekorera panelerna. Det finns flera olika hos Sari's stamping studio, och om du köper 10 st, betalar du endast för 9 st :). Rabatten dras av automatiskt.




Och bakstycket har en avlång sida, där jag har skapat en trick or treat-scen, med olika stämplar, från stämpelsetet Halloween Cutouts.
Orden beware och trick or treat, finns i stämpelsetet Mr Bones.


Här är en youtubefilm, där jag berättar lite mer om produkterna.
Du hittar de underbara stämpeldynorna VersaFine Clair här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar