fredag 31 december 2010

Bröllop - I do-stämplar från TGF





Äntligen får vi se ett härligt bröllopspar från the Greeting Farm. Här är det Anya och Ian som står och poserar.

Om jag hade använt båda stämplarna i fullstorlek på ett kort, hade jag inte haft så mycket plats kvar för annat. Därför valde jag att göra det hela till en liten tavla istället.
Wellpappen i bakgrunden tycker jag gör sig alldeles ypperligt.

Det är också kul att använda sig av rosor igen.



Du finner alla förhandsvisade stämplar från the Greeting Farm hos Scrap & Hobby fr o m imorgon, den 1 januari 2011.
Tänka sig. Då har vi ett helt nytt år att se fram emot :-).

2 kommentarer:

  1. Lycka till med den nya bloggen, jag är en trogen läsare och tackar för all inspiration du delar med dig av.

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt charmig stämpel! Kortet blev superfint!! :-)

    SvaraRadera