måndag 28 februari 2011

Nu kryper det i hela kroppen...

Och nej... ni behöver inte vara oroliga... jag har inte fått löss...
Men jag har fått ett stort set med härliga creepin crew-stämplar från the Greeting Farm och det riktigt kryper i mig av iver att sätta igång med dem ...
Ni kommer väl ihåg att den 1 mars är det ett viktigt datum att hålla reda på!
Märk gärna adressen till just the Greeting Farm som ett bokmärke - så att ni alltid har nära dit.

Detta stämpelset kan ni köpa till reducerat pris imorgon, den 1 mars. Så från och med 07:01 imorgon bitti, kan ni surfa in på den amerikanska sajten. Setet innehåller sju stycken fullstora stämplar samt x antal texter. Det finns också en bonustext... "Mad about you", som inte syns i bild!!! Nu när jag haft chansen att studera stämplarna lite närmare, tror jag nog att Harlow, Sasha och Leslie är mina nya favoriter :-).



Och på tal om bokmärken - hi hi hiii - så tycker jag att ni skall komma och hälsa på mig hos Scrap & Hobby imorgon kväll på vårt ÖPPET HUS, för då kommer jag dit och visar er hur ni kan göra fräcka bokmärken till era böcker...

Fullt schema alltså :-)!

Så hur jag skall hinna med Ullared och Simon och Thomas ikväll är en gåta... :-), men jag skall nog c till att lösa det :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar