lördag 3 maj 2014

EN TAG MED KÄRLEKSTEMA

Jag var på scrapträff i mitten av april. Det var mycket trevligt att dra nytta av fyra dagars pyssel... Men det är klart... Jag var rätt mör när söndagen kom...
Den första utmaningen på Fruarna Liljas scrapträff i Hjärtum var i kärlekens tema... Jag valde att tolka temat på mitt sätt...

Nedan ser du både en utstansad klocka (weathered clock) och kugghjul (du kan hitta liknande här...).
Den fina rödbruna öljetten hittar du i setet med orange stora öljetter.



Jag har också lagt dit tre olika spetsar, för att bygga fram en struktur...
Ordet love har jag matat fram med en hederlig dymo-maskin. Jag har limmat fast det med limpistolen...



Här ser du en uppstämplad rutmönstrad mellanficksdekoration (grid - Technique Tuesday), som man kan använda till Project Life. Jag ville dock testa på att jobba in den i en tag :-).
Jag har splattat på den, först med kopparfärgsliknande stain (antique bronze - Ranger/Tim Holtz) - och sedan svart stain (black soot)... Observera att den svarta färgen ser ut att ha hamnat under den först-splattade :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar