lördag 11 juli 2015

HANDLEDNINGSFILM I HUR JAG MASKAR IHOP TRE MOTIV... TUTORIAL

Jag är verkligen i ett maskningsstim just nu... 
Här är en handledningsfilm (tutorial) - som visar hur jag maskar ihop flera motiv till ett nytt dito :).

Jag visar även upp några misslyckade försök att få till motiv från både Crafter's Companion, Nellie's Choice, Tim Holtz / Stampers Anonymous. Övning ger färdighet... Ge aldrig upp... Pausa... Kom tillbaka.. Det är mina tips....

Jag har försökt så himla många gånger, men det är ändå något som kört till det för mig... Det fortsätter det att göra :)... Men jag lyckas ändå emellanåt :)... 




1 kommentar:

  1. Hei Sari. Har fulgt deg på YouTube i snart 4 år og bloggen de nesten like lenge😄. Vil bare si du har inspirert meg masse, forsett med jobbe du gjør. Gleder meg til å se hva du gjør neste😃 ha en kreativ dag med scrapping. Klem fra Elisabeth

    SvaraRadera