torsdag 5 november 2015

ENKELT KORT MED FOLKVAGN FRÅN VILDA STAMPS

Här är ett enkelt kort - kanske till pocket page scrapbooking (project life) eller bara ett vanligt "skicka iväg-kort". 

Jag gjorde detta kort i somras, på utbyträffen, när jag hade bestämt mig för att bara sitta och färglägga med akvarellteknik - med distressfärger.

Stämplarna kommer från Vilda Stamps.



Stämplarna är käcka på så sätt, att de kan användas separat, som jag gjort i ovanstående kort... Eller för att t ex skapa ett bak- och framkort med bröllopstema :).
Bubbla bak och fram V439.


Stämpeln "trevlig resa", har jag hittat i ett kit med en väska/bag, etikett och andra resetema-ord/-uttryck, däribland: "Livet är en resa, och du är den som håller i kartan." (resekit v357)...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar