fredag 26 oktober 2012

MIXED MEDIA-ALSTER

Att göra mixed media-alster blir roligare för var gång jag gjort något... Här är alstret från min senaste kurs hos Scrap & Hobby.

 
Jag har använt mig av olika sprayer, knappar, stenciler, tissue/washi tape m m.
 
Här ser du trädet på nära håll... Jag kände för att hålla det hela enkelt. Vill man, så kan man givetvis klippa ut ett träd med större omsorg, men jag tyckte att det fanns en viss charm att låta det vara på en nivå som alla klarar :-).
 
 
Jag har också fått användning för punchinella, distressdynor och handtag samt gesso.
 
Limpistolen och embossingfönen har givetvis varit till ovärderlig hjälp under projektets gång :-).
 
Vilda stamps-stämpeln v323 är helt underbar i mitt tycke... Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
Det är Moder Teresa som sagt detta...
 
 

2 kommentarer:

  1. Jättefräck Sari! :)
    Ha en jättebra helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Loving your wonderful mixed media page Sari. Annette x

    SvaraRadera