lördag 29 augusti 2015

KOLLAGESTÄMPLAD RAM MED STÄMPLAR FRÅN PRIMA MARKETING

Jag har ju tidigare gjort ett stort kollagestämplat ram-alster (i 12*12-tum-storlek) med Tim Holtz underbara galna fåglar... Här är en länk till inlägget (som jag kallar för "gör ditt eget scrappapper"), som gjordes tidigare i år... 



Nu var det dags att tänka ett steg längre, så att även kortmakaren kan nyttja denna teknik :). Jag har letat upp några små stämplar som jag tänkte mig kunde passa... För att göra det hela enhetligt, har jag fokuserat på stämplar från Prima Marketing och Finnabair (som ju jobbar åt Prima :)...).



HÄR ÄR EN VARUFÖRTECKNING: 
Alla stämplar kommer från Prima Marketing

579265 Paris


961992 Dream on


962067 Now is the right time


962005 Don't forget to fly


655350 Butterfly 


814045 (time traveler) Now is the time


814014 Stationer's Desk

4 kommentarer:

  1. Kanonläckert! Detta måste jag prova.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar't.... visa gärna upp ditt exemplar :)...

      Radera
  2. Vilken trevlig blog du har. Du har så många olika stilar och använder olika tekniker vilket är väldigt inspirerande. Denna stämplade ram är ju superläcker. Nu har du ytterligare en följare :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittade till mig - och att du gillar mina olika stilar :).... Jag tycker att det är kul att testa på olika saker... Jag tröttnar fort på att göra samma.. he he he

      Radera