tisdag 29 oktober 2019

HALLOWEENTAG MED FIGUR FRÅN KATZELKRAFT

Här är en tag med en figur från KatzelKraft i fokus.

Jag var på en scrapträff där vi skulle göra något med halloweentema. Jag hade inte så många saker med mig, så jag tog vara på det som fanns i gåvopåsarna :). Ett öga, svart "spindelnät", genomskinliga "pärlor" och orangesvart twine :). 

Det är en, lite smått galen tag (etikett), med en lika galen figur som vill ha halloween-roligt :)
Du hittar denna figur, tillsammans med några andra, i ett av stämpelseten från KatzelKrafts höstnyheter. Jag kallar setet för Toothed animals (les dentés).




Jag har gjort bakgrunen, med hjälp av en geléplatta (Gelli Arts), akrylfäger och en gummiroller.
Små slitna hjärtan från Gummiapan och och Life of the party-spindelnät från Tim Holtz pryder bakgrunden.


 Uttrycket "it's time for wicked fun", är taget ur samma stämpelset som ovan, från Tim Holtz.


Jag önskar er en skrämmande rolig halloween :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar