lördag 18 maj 2013

BORÅSFOTON

Jösses, en sån varm dag det var idag! Pust!
Det var ju nästan så att vi kokade bort, sambon och jag. Speciellt när man klev in i bilen efter att den stått i solen någon timma.


Kolla här, sicken goding vi såg på Magnolias parkeringsplats... En mini Cooper


En Mrs Bean Mini Cooper, that is :).


O så nåt vitt träd på Knallelands p-plats....



Där borta är Knallerian...



En beige gammal skönhet...
Som knappt får plats i p-rutan...



Och så kom jag på mina nagelband som denna gång verkligen vuxit sig vilda... Så jag gick till nagelsalongen och fick lite manikyr för 200 kr...


Sköna tavlor på Chilli...






Efter en snabblunch på Subway, en snabbtitt på Ekohallen och Lagerhaus, åkte vi till Almenäs...


Kolla in kamerans förmåga...
Så här långt bort var båten...


Men så zoomade jag lite närmre...


Och närmre ändå... O tänk att den fick med flaggorna, som jag knappt såg själv, från där jag satt...


O sambon gick o köpte lite fika... en ljuvlig morotskaka :-).


O så såg vi ett fantastiskt träd med långa över marken-rötter...


 

Och ännu en bildkavalkad som visar på kamerans zoom-förmåga...
Långt bort...


Närmre...


O ännu närmre...


Och riktigt nära... så här bra ser ju inte ens jag... :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar