söndag 5 maj 2013

MIXED MEDIA-TAG MED VILDAS MIXED MEDIA-STÄMPLAR :-)

Det är jättekul att kladda och kleta. Och ännu roligare är det att stämpla på det man kladdat och kletat.
Här är ett sådant exempel :-).


Jag tyckte väldigt mycket om bokstäverna i ordet KONSERTEN (textkit scrap & mixed media 2013 (v740)), men eftersom jag inte varit på någon konsert på år och dar, fick jag klura till det hela...
Och få användning för uttrycket både klurig och smart på samma gång :-).

Så det blev "KONST man aldrig vill glömma". Och för min del är just MIXED MEDIA-konsten något jag aldrig vill glömma, helt enkelt för att det är så himla kul... och vanebildande :-)! Kolla in dragkedjorna i bokstäverna!


Ovan ser du en trasig cirkel med splatter...
Och nedan ser du swirl-splatten, sprick-stämpeln och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar