lördag 5 september 2015

VILDA STAMPS - POP-UP-BOX-KORT

Specialvikta kort är roliga att göra :). Här är ett s k box card - men jag väljer att kalla det för ett pop-up-box-kort - helt enkelt för att den "poppar upp" - från kort till box :).


Jag har använt mig av en himla massa stämplar från Vilda Stamps, men även utstansade turkosa kugghjul :).  


STÄMPLAR SOM ANVÄNTS TILL DETTA PROJEKT:
enkla fraser (småord här och där...) V669

Helt klart bästa låten, kramkalas, gammalt, nytt i garderoben, nedskrivet, allt på en gång, äventyret väntar, våra rutiner, de e bar å åk, våra intressen, wow, middag, oförglömligt, varje dag räknas, musik, magiskt, frukost, vardagskaos, veckan som gått, fantastiskt, lunch, viktigt, man måste våga för att vinna, så ser livet ut hos oss, minisemester, det var precis som förr, ingen minns en fegis, vardagen är en stor del av livet, nytt, roligt, att komma ihåg, jösses, pilar, 
fjäril, dam, kugghjul, klocka

dam, huvud, tjej, kugghjul, döskalle, fjäril, tåg, life is a journey, cirkel, dekoration, inch, poststämpel, golfboll,

kugghjul

kugghjul, hörn, klocka, 

minnen, linslus, en bra dag, favoritfoto, mamma, pappa, familj, lyckliga, lycka är, du & jag, livet, vrje dag, en dag i livet, vårt liv, ditt, mitt, hans, hennes, just nu, en bra dag, glädje, lycka, en ny dag, fotogenisk, 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0, älskade, barn, livet är härligt, fantastiska, busungar, instagram, mina älsklingar, stunder av lycka, bästa, dagen, veckan, fotot, resan, kärlek, min älskling, favorit, genom fotolinsen, noterat, hjärta, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag

mobiltelefon, kamera, pilhand, sax, vår berättelse, semester, vecka, datum, ruta, hallå, kom ihåg, dokumenterat, veckans höjdpunkt, lunch, middag, fredagsmys, idag, igår, januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november, december, sommar, vinter, vår, höst, livet är härligt, favorit, student, konfirmand, brudpar, babylycka, blomster, jag älskar dig, hej, veckodagar som gått, 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0, dymo, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, julafton, påskafton, midsmmar, kräftskiva, vecka, mormor, morfar, farmor, farfar, morbror, moster, farbror, faster, 

underbara helg, fotogenis, lite galet, men åh så roligt, topp 5, jag hade otur när jag tänkte, borta bra, men hemma bäst, inget foto - men vi hade kul ändå, världens bästa, det här är livet, en tillbakablick på veckan som gått, ut med det gamla och in med det nya, en sån fest, kom ihåg, det här

splattar, swirl, urrivet papper, riven papperskant, kollegieblock, 

splattar

steampunk, kugghjul, cykel, tandem, luftballong, kollage, klocka, vingar, kompass, provdocka, vingar, döskalle, 

ta alltid ut lyckan i förskott. det värsta som kan hända är att du varit lycklig i onödan.
Skratt är ett lugnande medel utan bieffekter.
Glöm inte att gamla tanter är coola tjejer som fått leva länge.
Det är viktigt med en balanserad diet. Därför har jag en kaka i vardera hand.

rosa - inte bara en färg utan en attityd! swirl, golfboll, mönster, coolt, tufft, värsta grejjen, konserten man aldrig vill glömma, lets rock, bästa vänner, vacker och sensuell, både klurig och smart, ordning and reda, bästa killen

1 kommentar:

  1. Hej Sari,

    Stort tack för att du har delat med dig av dessa underbara kreativa kort, jag har verkligen inte sätt något som detta tidigare och det är super roligt och se vad man kan skapa.

    Tack även för att du använt Dymo i dina projekt, det är väldigt intressant och vill bara välkomna dig till Dymo familjen. :)

    Med Vänliga Hälsningar,
    Jesper K
    DYMOSupport

    SvaraRadera