fredag 13 juli 2018

ART JOURNAL-SIDA MED STÄMPLAR FRÅN STUDIO LIGHT

Här är en s k art journal-sida, med stämplar från Studio Light.
Det var länge sedan jag gjorde något art journal-aktigt, så jag kände mig lite ringrostig när jag satte igång med denna sida.

Så här ser det färdiga resultatet ut, efter maskning och färgläggning.


Och här kan du se hur motiven ser ut, under själva maskningstejpen, innan färgläggning.


Studio Light har en massa sköna stämplar och schabloner. Jag har använt mig av dessa, till detta alster.

Rainbow designs stamps nr 16 och nr 11

 

Rainbow designs stencil - nr 06


Studio Light - Rainbow designs stamps nr 05 och nr 06

 

Rainbow designs stamps - nr 12 och nr 13

 

Du hittar produkter från Studio Light, hos bl a följande svenska scrapbutiker:

Miankas Scrap
PY Hobby


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar