söndag 5 augusti 2018

ETT RENT OCH ENKELT KORT MED STANSMALLAR FRÅN GUMMIAPAN

Här är ett relativt rent och enkelt kort, som jag har gjort med hjälp av mönsterpapper, stämpel och stansmallar från Gummiapan.
Många av dessa varor är till salu, i min facebookgrupp Sari's stamping studio. Välkommen att kika in där :).



Jag har använt den härliga stämpeln Hipp Hipp Hurra som huvudattraktion på kortet :). Jag har stämplat i lila, en lite ovanlig färg, för att vara mig...
Och sen har jag använt mig av "mintgröna" mönsterpapper från Gummiapan, som jag har stansat ut med olika stansmallar...

  • Scalloped squares 
  • Old paper 
  • Chevron circles



Toppen är utstansad med en bårdstansmall... Landskaps-bårder.


Här är de varor som jag har använt...

  • Chevron circle dies
  • Scalloped squares
  • Old paper
  • Landskaps bårder
  • Hipp Hipp Hurra
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar