lördag 10 augusti 2019

KOLLAGERAM MED ANKOR FRÅN AALL & CREATE

Här har jag stämplat flera av ankorna (#135 quack the duck) från Aall & Create i en rektangulär form på papperet.
Ta gärna en titt på alla Aall & Create-produkter som finns i webbshopen (Sari's stamping studio), för numera finns det också matchande stansmallar till några av de roliga stämpelseten.



Jag nyttjade en T-linjal och en blyertspenna för att dra linjerna till en ram på papperet. Jag suddade bort en del av linjerja, i takt med att jag stämplade motiven med Versafine onyx black. Det är bäst att sudda ut dem före stämplingen, i o m att vissa stämpeldynor tar lång tid att torka och då är risken stor att man smetar ut färgen på papperet. 
Jag har därefter färglagt motiven med vattenbehållarpensel (koi waterbrush) och stämpeldynefärg från små distressdynor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar