onsdag 4 december 2013

ETT SNED OCH VIND GRAN-TAG MED SPILLBITAR

Jag har sett många göra sådana där fräcka grankort... Och när jag såg att Scrapbruket hade fått in en stansmall från Marianne Design (Wooden Christmas tree), tänkte jag testa på att göra en med några spillbitar :-). (om jag inte hade hunnit skicka iväg stansmallsbeställningen innan jag såg den här, hade den garanterat åkt med i köpekorgen :-)...)


Jag har stämplat och stansat ut runda bokstäver, som jag monterat på en lite större cirkel - med limpistolslim... Då blev det lite mer höjd på dem :-).
Bokstavsstämplarna har jag hittat på scraploppis. Jag som ÄLSKAR träkloss-bokstavsstämplar, blev superglad över att finna både dessa och ett annat set med fyrkantiga bakgrunder :-).

De runda heter:
Nostalgiques - The Attic Collection - EK Success (Typewriter ABC set (Rebecca Sower))
De fyrkantiga heter:
Image Tree - Label maker lower abc - EK Success


Här ser du hur bokstäverna ser ut på närmre håll... Jag gillar speciellt de där slitna ringarna...

 
Kanske gick jag för långt när jag satte på ett rödvitt polkagrissnöre...
 
 

1 kommentar:

  1. thanx, Astid... u r Always so nice giving me comments... u really brighten my day :-).

    SvaraRadera