lördag 15 september 2018

ETT VITT JULKORT MED MÅNGA VAROR FRÅN GUMMIAPANS NYHETER, SEPTEMBER 2018

Jag kunde inte låta bli att provköra några av Gummiapans höstnyheter för att göra det här kortet :).


Älgstämpeln är så rackarns söt, att jag nästan går åt... :). Därtill tokgillar jag de fluffiga granarna (fluffiga granar (2 st), många fluffiga granar (set om 4 granar som sitter ihop))...
Grantoppen har jag stansat ut med Tree Line från Tim Holtz/Sizzix.


Här är en närbild på kortets alla detaljer... Jag har använt mig av en hel del stansmallar för att få fram all textur...

Old paper - det största formatet.
Stitched pattern  - mellanstorleken (denna stansar inte ut formen, utan dekorerar papperet).
Double stitch squares - inner-kvadraten...
Winter Wonderland - snöflinge-bakgrund (med 4 st rådjursstansmallar) - Tim Holtz / Sizzix.
God jul - utstansat ur vitt mossgummi.


Här är bilder på de varor jag har använt:
 

  

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar