tisdag 18 september 2018

LAYERING STAMPS MED JULTEMA FRÅN NELLIE SNELLEN

Jag tycker väldigt mycket om lager på lager-stämplarna från Nellie Snellen, där du på 2-3 steg kan stämpla upp fina alster. Du har friheten att välja färger själv och det är lite grann det som jag tycker är tjusningen med lager på lager-stämplar. 

Längst ned i detta inlägg, hittar du en videohandledning till hur jag jobbar med dem :).





Det finns tre olika typer av dynor i webbshopen, och jag visar upp skillnaderna med olika uppstämplade bilder i filmen.

Jag lägger upp bilder på de tre färger som jag har använt, men jag länkar även till de övriga dynorna inom samma kategori. 

 





  



  


Inky wings har ett fantastiskt bra stämpelset med julstämplar.




Därtill hittar du en massa fina stämplar och stansmallar med jultema, om du följer den markerade länken.

Här är videohandledningen till hur jag jobbar med Nellie Snellens lager på lager-stämplar med jultema.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar